جمعه ۲ آذر
این بار مرگ شعری از رضا محمد نژادعالی
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ۲۳:۰۳ شماره ثبت ۵۴۹۰۵
بازدید : ۵۶۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر رضا محمد نژادعالی
آخرین اشعار ناب رضا محمد نژادعالی
|
پس از گذشت 3 سال از اخرین شعری که در سایت قرار دادم...یادش بخیر..
اینبار نوبت مرگ است
که مرا در آغوش گیرد
پس از همگان
که با لباسهای رنگی
که باعطرهای مختلف...
مرا در برگرفته اند
اینبار مرگ امده است
ساده تر از همه کس
نه با تبر آمده نه جامه سیاه بر تن دارد
آرام نگاهم میکند
وباسکوتی عمیق
مرا در آغوش میکشد
لعنتی...ازخواب میپرم
باصدای آواز افتاب
پرندگان می تابند
و آسمان میگوید دیگر صبح شده
#رضامحمدنژادعالی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار..یادش بخیر شما تنها عضوی هستین که به خوبی تو ذهنم حک شدین...سپاس ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.