يکشنبه ۲۷ آبان
میرسد ماه خدا ، ما را خدایی می کند شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ۱۸:۵۲ شماره ثبت ۲۷۵۳۲
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
از راه راست حرکت کنیم
---------------------------------------------------
میرسد ماه خدا ، ما را خدایی می کند
ای عجب آن بنده که از او جدایی می کند
افتخار بندگی با معصیت ها شد عوض
افتخار از او بجو در معصیت باشد مرض
دوری از حق ،گشته باعث این جدائی هایمان
خشم و شهوت ، باعث این خودپرستی هایمان
ای خدا بخشا مرا ، با تو نمودم من عناد
رهنمایم شو کنم هر روز و هر شب از تو یاد
امر و فرمان تو را باشم فرمانبر و تابع شوم
نی به دنبال هوس گردم که من خاضع شوم
باز گردم بر حجاب و بر نماز و بر سجود
تا که پاکیزه نمایم، این حیات و این وجود
|
|