يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهروز خان محمدی
آخرین اشعار ناب بهروز خان محمدی
|
ﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﯿﺮﻭﯼ
ﺳﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻣﯿﺒﺮﺩ
ﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻝ ﻣﻦ
ﻫﻤﭽﻮﻥ ﺷﺮﺍﺭﻩ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺷﺮﺭ
ﺍﯼ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻇﻠﻤﺘﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﯼ
ﺩﺭ ﺷﺒﯽ ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺑﮕﻮ
ﺍﺯ ﮐﺪﺍﻡ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ؟
ﺗﺎ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺁﻥ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻟﺤﻈﻪ ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺷﻌﺮ ﭘﺮ ﺷﻌﻮﺭ ﺗﻮ
ﮐﻪ ﻣﯿﮑﺸﺪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﻋﻤﻖ ﻋﺸﻖ
___ ﺭﺍ ﮐﺸﻢ .
ﻣﻦ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺯ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺷﺪﻡ ﺫﻟﯿﻞ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﺁﻣﺪﻥ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﻮ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﺯ ﮔﺸﺘﻪ ﺍﻡ
ﺍﯼ ﺗﺠﺴﻢ ﻇﺮﯾﻒ ﻋﺸﻖ
ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﯼ ﺩﻟﻢ ﺑﺒﺮ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﺁﻣﺪﻥ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ
ﻣﻦ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ؟
ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺑﺒﯿﻦ
ﻣﻦ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﯽ ﺗﻮ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺍﯼ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﻭﺣﯽ
ﺍﯼ ﮐﻪ ﺷﻌﺮ ﻣﻦ ﺯ ﺗﻮ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ
ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺗﻮ
ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﺁﻣﺪﻥ ﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ
ﺑﻬﺮﻭﺯ -___
۸۲ / ۶ / ۲۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.