يکشنبه ۲۷ آبان
اینجا پرنده هست شعری از بهروز خان محمدی
از دفتر شعر شدم از تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۳۰ شماره ثبت ۴۶۴۶۷
بازدید : ۵۹۹ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر بهروز خان محمدی
آخرین اشعار ناب بهروز خان محمدی
|
ازآسفالت گذشتم
رسیدم......
شکوه بی وفقه درخت
شکوفه های سپید یک نهال
در سبز غالب بدیع
چهچه پرنده ای که نمیشناسمش
و سیگار من که دود میشود
اینجا که میرسم
غربت کمی کناره میگیرد از وجود من
انگار رسیده ام.......
انگار تمام اسطوره های موطنم
در گوش من زمزمه میکنند
گویی که یادم میرود کجای قصه ام
بر جان بی تبسم خود نعره میزنم
آری بخند
اینجا پرنده هست
و احساس این درخت
زیبا تر از کمال
با هم حﺽور پرنده را نعشه میشویم
بهروز خان محمدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوست من نعشه البته غلط است و نشئه صحیح می باشد