در کینه و خشم
همچنان
می رقصد
مار
.....................................................................
....
...می شود؛
......بدون خاک
..........بر خاکستر گیاهان
...........................بذری کاشت!
...........................................................
سال ها می گذرد
به زبان فاضلاب با دریا سخن گفتیم
و ماهیان تحت تاثیر آن
بر ساحل حمام آفتاب گرفتند
............................................................................
سپیده دم بهاری
دوات شد
شبنمی که درون آن چکید
..............................................................................
به نسبت گل ها
بی خارند
اکثر
علف ها
...................................................................................
با اندیشه ی سبز
سر از خاک
بر می آورد
علف
.......................................................................................
علف
خشک هم بشود
می توان آتشی افروخت
....................................................................
هیچ وقت نمی توانم
به تو پشت کنم،
پشت سر من پل هایست
که راه بازگشتم را کور کرده اند
...............................................................
مینا نام دختری است
که به دندان گرفته ام
.....................................................................