جمعه ۲ آذر
فرياد سكوت 15 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر فرياد سكوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۲۵۴۱۴
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
پر از تنهايي شب هاي سردم
جهانم قصه ي غم بوده هر دم
چراغ بي فروغ شهر خالي
نهيبي مي زند تا مرز دردم
اگر يك دم نگاهم بر وي افتاد
همه دم با غم او در نبردم
چه نالم از غم عشقت كه خود را
خودم در دامن اين قصه كردم
هواي بوي خوب دامن تو
ز گل ها و گلستان كرده طردم
به فصل سبز و زيباي بهاران
اسير برگ پاييز ي زردم
اگر خاكسترم بر باد دادي
به سوي خانه ي تو رفته گردم
از اين عاشق شدن سودي نبردم
كه در كوه دل سنگي نوردم
سرشت و قصه ي هامون چنين است
هميشه يكه و تنها و فردم
چگونه با چنين غم مي توان گفت
كه جور اين زمانه كرده مردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.