جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
آنکه بعد از فاطمه(س) مولا به او دل بسته شد ام البنین است
درمقام همسری با حضرتش شایسته شد ام البنین است
کرد دلسوزی یتیمان علی را همچنان دخت رسول(ص)
از نبود حضرت زهرا(س) دلش بشکسته شد ام البنین است
مـانـده خـالی جـای زهـرا (س) در دل مولا علـی
آنکه از درد و غم مولا کمی هم کاسته شد ام البنین است
با وجود اینکه خـدا از صلب مـولا داد اورا چنـد پسر
باز بـر شاه شهید کـربـلا وابسته شد ام البنین است
از عـلی خـواهـش نمود بسیار، اورا نگویـد فاطـمه
رمز این سررا خودش دانسته شد ام البنین است
روز عاشورا شجاع مردی حسین (ع) را یار بود
قامت مامش ز غم بشکسته شـد ام البنین است
بانوئی اندر مدینه می نشسته هر روز در راه عراق
دیدگانش با سرشـک آراســته شد ام البنین است
هر که را می دید پرسان حال میبود از حسین (ع)
هم چو گمنام با حسین (ع) دل بسته شد ام البنین است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.