جمعه ۲ آذر
ادبیات یک بوسه شعری از محبوبه رییسی
از دفتر عبور از خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۲۵۲۸۳
بازدید : ۸۰۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب محبوبه رییسی
|
ادبیات یک بوسه
تنها یک بوسه
از تندر لب های تو کافی ست!
باد می شوم،
طوفان می گیرم.
شاخه های عشقم
می پیچند و از تنه ات بالا می روند.
در سیاه و سپید موهایت
جان می گیرم.
باران می شوم،
روی سینه ات می بارم.
پر می شود جان ِ من
از روح تو.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.