سه شنبه ۱۵ آبان
رمانتیسیسم به عمق یک میلیمتر شعری از محبوبه رییسی
از دفتر عبور از خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۷ شماره ثبت ۱۷۰۸۹
بازدید : ۸۶۷ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب محبوبه رییسی
|
اول
--------
ﻣﯽ ﺧﻮاﺳﺘﻢ ﺷﺎﻋﺮ ﺷﻮم
ﯾﺎ دﺳﺖِ ﮐﻢ ﻧﻘﺎش
اﻓﺴﻮس
روﯾﺎ ﺑﺎﻓﯽ ﺗﻨﮫﺎ ﻣﺎﻧﺪم
ﻧﯿﻤﯽ زن
ﻧﯿﻤﯽ ﭘﺮﻧﺪه
ھﺮ ﺷﺐ ...ﺑﯽ ﺻﺪا
ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ را ﺷﻌﺮ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ
روی ﭘﺮم.
دوم
--------
راه رﻓﺘﻨﺖ
ﮔﺮدشِ ﻧﺴﯿﻢ ﻻﺑﻼیِ ﮔﯿﺴﻮی ﺑﯿﺪ
ﺧﻨﺪﯾﺪﻧﺖ
تک تک ﺑﺎران ﺑﺮ ﺳﭙﯿﺪیِ ﯾﺎس
ﭼﺸﻢ ھﺎﯾﺖ
از ﺳﺘﺎره ھﺎ ﻋﺠﯿﺐ ﺗﺮ
ﺑﺎ دو اﻧﺤﻨﺎی ﺗﺐ آﻟﻮد
روی دل ھﺎ ﻻﻟﻪ و ﻣﯿﺨﮏ ﻣﯽ رﯾﺰد...
ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻤﺖ
زﻧﺒﻘﯽ ﺳﭙﯿﺪ ﻣﯽ ﺷﮑﻔﺪ
ﻣﯿﺎن ﻟﺐ ھﺎﯾﺖ.
سوم
--------
ﺷﮑﻮﻓﻪ ی به
ﺧﯿﺲ از ﺑﺎران
ﭼﺸﻢِ ﻣﻦ از ﯾﺎدِ ﺗﻮ...
چهارم
--------
ﻋﺸﻘﺖ
از ﻣﻦ دو ﭘﯿﮑﺮ ﻣﺠﻨﻮن ﺳﺎﺧﺖ
روزھﺎ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎر ﺧﺎﻧﻪ ام
ﺷﺐ ھﺎ
ﭘﺮﻧﺪه ﻣﯽ ﺷﻮم
روی ﻣﻮھﺎﯾﺖ ﻻﻧﻪ ﻣﯽ ﺳﺎزم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.