شنبه ۳ آذر
خوشه ها ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر خاکِ تشنه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۲۴۹۰۸
بازدید : ۷۸۷ | نظرات : ۱۵۴
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
اسیرِ باد زمستانی ام
چله نشین میکده
پیاله شکست و
دُردی فرو شد به روی خاک
سر زد هزار تاک از زمین
خون از خوشه ها
جاری شود به جام !
به وقتِ دیدنِ باغ
مستِ بوی ناب ...!
.
.
.
پ.ن
باغ
وقت دیدن باغ ....
.
.
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.