جمعه ۲۵ آبان
انــــــــــــــگار که سال نــو من زودتر آمد شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱ شماره ثبت ۲۴۷۰۵
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
دیشب ســــــر شب آمد و مهـــــمان دلم بود
مهمـان عزیزی که سر خــــــوان دلــم بود
یک دفتری از شعر و غزل زیر بغـل داشت
تا صبح پـــــری وار غـــــزل خوان دلم بود
دیشب چه شبی بود که یک دست به بــاده
دستی به سر و زلف پریشان دلـــــــــم بود
دیشب شب من بود کــــه در شانه به شانه
نازش همـه آوار خیابان دلـــــــــــــــم بود
انــــــــــــــگار که سال نــو من زودتر آمد
انگار شب مرگ زمستان دلــــــــــــم بود
آنقدر صفــــــــــا بودکــه دیدند مـــــلائک
دنیای صفــــــــا جملگی از آن دلـــــم بود
====
دلجوووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.