"بسی رنج بردم در این سال سی"
که تا لهجه ام را کنم فارسی
همه لهجه ها کرد و ترکی ّ وپارس
خراسان و اهواز و تبریز و فارس
قدم ها گرفتم بزرگ و بلند
بگویم که ایران به از صد هلند
نخواهی ببینی زبانت خراب
به جد هر دو سالی بفرما چکاب
تو از نسل کوروش اگر پارسی
خراسان ، گلستان و یا فارسی
به کوه و به جنگل به دریا و غار
یکی را از اینها بکن اختیار
....
اگر بهره از طب همی داشتم
کچل میشدم مو نمی کاشتم
به من چه مگر من وکیلم خدا
مگر مردمان را کفیلم جدا
سوئد،انگلیس،ترکیه ،تایلند
عرق دارد و سکس ،همه آب گند
برو پول خود خرج بیگانه کن
برو مالزی کیف جانانه کن
به من چه زبان و به من چه هدف
به من چه که گوهر نشد در صدف
در این اسکله هر که پهلو گرفت
زدندش چنان مزد نیکو گرفت
.....
الا ای خداوند کوه سهند
تمنای من خانه ای با سمند
و یک همسری سر بزیر و قشنگ
خوش اخلاق و رعنا و فرز و زرنگ
و یک دختری با ادب ، با حیا
نباشد یکی توی ِ جغرافیا
و یک گل پسر در ادب بی نظیر
ادیب و خبیر و بصیر وکبیر
الا ای خداوند گردون سپهر
تمنای من از تو احسان و مهر
خدایا تو دانی که من قانعم
همیشه تو را سامع و تابعم
پ . ن = از عزیزانم میخواهم بدون هیچگونه ناراحتی در این فضای مجازی که به نام (شعرناب) مزین گردیده با قدرت حاضر و حرف خودشان راهمانگونه که دوست دارند بزنند . من که همه ی عزیزان عضو این سایت را دوست دارم و مخلص همه در بست هستم .