شنبه ۳ آذر
نبضِ زمان ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۱۸ شماره ثبت ۲۴۴۳۱
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۷۹
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
" شبی که لاله شکست "
" آسمان به خون نشست "
شهر خفته در بستر زمان
آرام نفس می کشید ...
درد است بدن به دیوارها می زند
مرگ خود را می کشد کفِ سلول
نبضِ زمان
در سپیده می ایستد
شهر بیدار است ...!
.
.
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.