شنبه ۳ آذر
مهتاب من شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۲۴۰۶۶
بازدید : ۱۲۰۳ | نظرات : ۱۸۱
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
گفتم برای دخترم مهتاب ...
تن تو مثل بلوره
مظهر عشق و جوانی
من در مانده به راه ام
توی دست زندگانی
تو نهایت مسلم
مثل شعر عاشقانه
من و نفرینی خاک ام
اسیرِ دست زمانه
قلب تو پاک و مطهر
مثل شبنم روی گلُ ها
دل من سرشارِ کینه
میون ظلمت شب ها
تو همه آیت خوبی
ای نگارِ نازنینم
بیا و مهتاب من باش
سرتو بزار رو سینه ام
تو مقدس و عزیزی
تو نباشی من می میرم
منِ تن داده به شب ها
ظلمت از خودم می گیرم
اگه پیش ام آیی امشب
ای عزیزِ بهترین ام
بیت آخرین غزل را
توی چشمان تو بینم ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.