جمعه ۲ آذر
غم شعری از سارا مشیری
از دفتر روزهای وداع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۲۳۶۹۶
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۸۷
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
از این دوری کمرمو تا کردی
غنچه ی مریمو به روی غم وا کردی
تو که نداشتی طاقت اشک چشمامو
ببین چطور قلبمو، اسیرغم ها کردی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.