شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ژيلا شجاعي (يلدا)
آخرین اشعار ناب ژيلا شجاعي (يلدا)
|
تقديم به حاج آقاي فكري مهربان و استادان عزيز سايت ناب
بهاري فرخنده را براي همه دوستان و عزيزان سايت آرزومندم
تو فصل گل و صنوبرِ، پايكوبي چلچله ها
رو شاخه ي درختها ، جيك جيك گنجشكها
بلبل خوش خبر مي ياد، خبر مي ده شادي ها
دل قناري پر مي زنه واسه ديدن جوجه ها
تو دشت و توي صحرا ، سر مي زنند شكوفه ها
سنجاق سينه شاپرکا ، رو پيرهن گلپونه ها
رو سقف و رو ناودونا ، تاب خوردن سنجاقك ها
قاه قاه مرغابي ها كنار رودخونه ها
بازم تو آسمون پر مي زنند پرستوها
كلاغه غار غار مي كنه با ديدن روي اونا
دوباره رو برگ نيلوفرا، مي شينن قورباغه ها
صداي شُرشُر آب مي ياد از تو بركه ها
بارون قطره قطره، مي ريزه رو دامن سبزه ها
شاداب مي شه دوباره گلدونه شمعدوني ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.