دوشنبه ۲۸ آبان
خدای خوب جهان! شعری از محمد فرخ طلب فومنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۹:۵۵ شماره ثبت ۲۳۵۶۷
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمد فرخ طلب فومنی
آخرین اشعار ناب محمد فرخ طلب فومنی
|
نشسته ای به دلم با تمام شک و گمان
خدا به خیر رساند، خدای خوب جهان
نوازشی کن و من را بگیر زیر پرت
درست مثل پری خانمی قشنگ و جوان
همیشه و همه جا در کنار من هستی
تویی که در مقابل چشمی، تویی که ورد زبان...
رسیدنم به تو حتمی ست گوش شیطان کر
بیا کنار من و داغ بر دلش بنشان
مرا که دلخوشی م بغض های توی گلوست
شبیه ابر به گرمای سینه ات برسان
درون موج جنون خیز دامنت غرقم
بریز شعله به جانم، به آتشم بکشان
قرار رفته و این تازه اول عشق است
بمان که راه زیادی ست تا سپیده دمان
محمـد فرخ طلب فومنی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.