سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      ایران

      شعری از

      محمدرضا پهلوان(عرشيا)

      از دفتر احساس ياس عرشيا نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۲۳۳۶۴
        بازدید : ۵۰۲   |    نظرات : ۲۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)

      نگاه من به سبزه های احساس 

      به رنگ سبز پرچم وجودم 

      نظر به تپه های پاک و زیبا 

      ترانه ی نبود اون نبودم             

      نگاه من به مردمان خوبش 

      به دلرباترین سمای آبی 

      به گویش لر و عرب به کردش 

      به گندمش به سیب و آن گلابی 

      نگاه من به آسمان صافش 

      پرستو و عقاب و آن خاویار 

      به هر که گویمش چه می کند او 

      مهاجرت به سرزمین و دیار 

      نگاه من به رنگ روشن اون 

      به رنگ آزاد سپید و سفید 

      به هر که گویی رنگ پرچم ما

      تا به الان سنجق زیبا ندید 

      نگاه من به رنگ قرمز خون 

      به رنگ جانفدایی شهیدان 

      تلاش و کوشش امام راحل 

      به یاری خدا و آن مریدان 

      نگاه من به واژه ی قشنگش 

      به فعل و فاعل و نهاد جمله 

      به تک تک حروف فارسی اون 

      کتاب و کاغذ و مداد جمله 

      نگاه من به شهرهای زیبا 

      به مشهد و به قم و اصفهانش 

      به اهواز و به تهران و به یاسوج 

      به دیدنی ترین جا و مکانش 

      نگاه من به نام بی مثالش 

      به رنگ سبز و سرخ و رنگ ایمان 

      میخوام بگم تو دنیا نامش تکه 

      کشور ازاد و بزرگ  ایران 

       

      22 بهمن، روز آذرخش پیروزی بیکران ایران بر شاعران مهربان گرامی باد 

       

      محمدرضا پهلوان(عرشیا)

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0