جمعه ۲ آذر
شب سی ام... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۲۳۳۱۶
بازدید : ۴۷۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
هر روز به یک بهانه پامال شدیم
قربانی فکر و ایده ای کال شدیم
زحمت نکشید ،گورکن لازم نیست
ما زیر هزار آرزو، چال شدیم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.