شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
ترانه های عاشقی
زخمی دست تو شده
تمام گریه های من
هِق هِق جاودانه شد
شکسته شد توی گلو
غزل بشد
ترانه شد
چو مرغکی شکسته بال
در این هوای مرگ بار
خزان نشست به باغ عشق
برای دل سپرده گی
نفس دگر نمانده است
عاشق روی تو شدم
شیفته ی موی تو ام
پَرپَر شدم به پای عشق
تکیده شد همه تن ام
افتاده ام به زیرِ پا !
چو آه های سردِ غم
با همه زخم بر دل ام
در این دیارِ بس غریب
عاشقِ گیسوی ات شدم
آواره ی کوی ات شدم ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوست عزیز برایم افتخاریست در زیر سایه ی شما قلم زدن و خواندن اشعار زلال و دلشکیبتان
................................................. :
دنیا پر است
از انسانهایی به ظاهر زیبا
که هر روز لباسی
نو بر تن می کنند
ولی نزدیکشان که می شوی
بوی کهنگی عقایدشان
آزارت میدهند
انیشتن