جمعه ۲ آذر
امید ...ناجی شعری از آنا پورتقی
از دفتر نگاه آبی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۳۷ شماره ثبت ۲۲۸۷۵
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۱۲۷
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
گم شد عشق!
در اسرار به هم تنیده ی زمان
در ازدحام سکوت بی جا
در خلوت قطار پر از مسافر خسته ...
شاید من ، یابنده ی گوهر دوستی هستم.
شاید توپاسدار مهر انسانیت شدی.
شاید ما درخشش تک ستاره ی عشق را دیدیم.
امید...ناجی
خواستن...خدایمان.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.