دوشنبه ۵ آذر
یک وجب بالاتر از آسمان شعری از آنا پورتقی
از دفتر نگاه آبی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۲۵۱۸۳
بازدید : ۱۱۳۸ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.