شنبه ۳ آذر
فصل زلیخا شعری از رحیم الله ارتگلی
از دفتر فصل زلیخا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ ۰۲:۲۷ شماره ثبت ۲۲۶۸۳
بازدید : ۹۸۹ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر رحیم الله ارتگلی
آخرین اشعار ناب رحیم الله ارتگلی
|
فصل زلیخا
هر کسی تشنهی غمهاست دلم را ببرد
صبرش اندازهی دریاست دلم را ببرد
من ِ دیوانه حریف دل مجنون نشدم
هر که دیوانهتر از ماست دلم را ببرد
شهر ارواحم و ویران شدهی حادثهها
هر که را تاب تماشاست دلم را ببرد
فیلسوفی که دراندیشهی هرروزوشبش
پرسش از آخر دنیاست دلم را ببرد
از مسلمان چپ وراست دل آزرده شدم
کافری نیست که یک راست دلم را ببرد؟
عصرعریانی وهنگامهی بیمعجزگیست
بهترین فصل زلیخاست... دلم را ببرد
باز شد پنجرهای بانگ اذان می شنوم
به گمانم که خدا خواست دلم را ببرد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.