مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
سهم من از بهار شعری از رحیم الله ارتگلی
از دفتر فصل زلیخا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۴۰ شماره ثبت ۱۲۷۲۵۳
بازدید : ۱۰۸۵ | نظرات : ۲۲
دفاتر شعر رحیم الله ارتگلی
آخرین اشعار ناب رحیم الله ارتگلی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آمد مرا به خاک سیاهم نشاند و رفت
پاییز را به فصل نگاهم نشاند و رفت
در جاده ای که رهگذری برنگشت از آن
در انتظار هیچ به راهم نشاند و رفت
سهم من از بهار فقط این که یک نسیم
ابری گران به صورت ماهم نشاند و رفت
با دست بسته افسر پیروز عاشقی
در مرز ملک خود به گواهم نشاند و رفت
یارب! تو هم ببخشی اگر ، من نبخشمش
او را که در مظان گناهم نشاند و رفت
تا بلکه یوسفی شوم و وقت پیری اش ...
بیهوده در خرافه ی چاهم نشاند و رفت
نقدها و نظرات
درود بر شما و سپاس از حضور سبزتون ⚘
درود و سپاس از پیشنهاد خوبتون، انشاءالله اقدام می کنم. ⚘⚘⚘
سلام و ممنون از نگاه زیباتون ⚘⚘⚘
درود بر شما سپاس از حس زیبا و نظر مهرانگیزتان ⚘⚘⚘ بقول حضرت یعقوب و به پیشنهاد شما به زودی برایش طلب عفو کرده و قدم در مسیر بخشش می گذارم😂😂😂
درود و سپاس از لطفتون. ⚘⚘⚘
درود جناب صدقی عزیز ممنون از لطفتون ⚘⚘⚘
درود بر شما ممنونم از حضور و لطف همیشگیتان ⚘⚘⚘
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبرا سلام الله علیها
را تسلیت عزض مینمایم
موفق باشید