چهارشنبه ۳۰ آبان
خانه کودکی شعری از مدینه ولی زاده جوشقان
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۰ ۱۰:۲۳ شماره ثبت ۲۲۶۸
بازدید : ۲۰۳۷ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
کو ! کجاست؟
آن خانه ي كودكي ي كاه گلي ام
بوي نم بوي رطوبت بر خاك
بوي كاهگل وقت باريدن باران نم نم
بوي گوجه هاي قرمز
توي باغچه ي حياط
بوي فلفل و خيار
شعله هاي سرخ و رقصان تنور
بوي نان تازه
حس گرمي ي نگاه پدرم
خنده هاي مادر
جست و خيز و شادي كودكي ام
فارغ از عر قيد و بند
دست تو دست بچه ها
پا برهنه توي كوچه هاي ده
بازي قايم باشك
اوستا زنجير باف و گرگم به هوا
شامه ي نرم و نوازشهاي باد
روي بال هر نسيم
توي پيچ كوچه باغ
كودكي هايم مرا مي خواند
مدینه ولی زاده جوشقان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.