بهار انتظار
خداوندا بهارم را پر از شور سحر گردان
تمام لحظه هایش را پر از خیر وثمرگردان
لبالب سوز پاییزم دمادم برگ می ریزم
خداوندا مرا با مهربانم شعله ور گردان
تو دریایی مرا با خود مبر، اینجا رهایم کن
همین جا ، روی ساحل یا به تنگ خویش برگردان
خداوندا بگیر از من همه سمع و بصر اما
عطایش کن وجودش را پر از سمع و بصر گردان
به سویش روی گردان و ز سویم روی برگردان
نظر بر او بیانداز و ز من اما نظر گردان
خدایا بال پروازی نصیبش کن ولی من را
بگیر و در قفس انداز یا بی بال و پر گردان
مرا مست از بهارم کن خدایا بی قرارم کن
رهایم کن فقط تا پر زنم در اوج ، سرگردان
وزن : مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن
...................................................
درود بر همه اساتید محترم و دوستان گرامی که با حمایت های خودتون انگیزه نوشتن را در من دوچندان میکنید ... چند ماهی بود به دلیل درس و امتحان و مشغله رتبه اول شدن نتوانستم در کنار شما عزیزان باشم تا از چشمه ذوق شما بهترین هایم، بنوشم... قصورم را ببخشید