سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        یاغمور

        شعری از

        مهدی نعیم (خیال)

        از دفتر یک عمر دلتنگی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۲۲۱۹۵
          بازدید : ۹۳۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی نعیم (خیال)

        یاغمور یاغان زمانیده سنسیز قالانمارام

        سنسیز لیگه جهانیده راضی اولانمارام

        قالام بو منزلون بوجاقندا شکسته پر

        سنسیز قناد آچوب گویه بیرده اوچانمارام

        سن اولماسون یقین اله ئولم، باتار نفس

        سنسیز چخوب کناریده چولده دولانمارام

        هر لحظه باغلیدور سنه کونلوم اوشاق کیمین

        هچ بیر گولی اوشاقون الینن آلانمارام

        بیرپارچا قان اولوب ئورگیم هاردا قالموسان

        سن اولماسون یاشاماغا ای گول اینانمارام

        گل بیر یاپش الیمنن حکیمانه یوخسا من

        تک باشیمه بو داغلاری سنسیز آشانمارام

        گر گلمسون گوزل، گجه لر تک قرا گیین

        آخر گجمدی دای بیده صبحه چخانمارام

        سن سالموسان خیالی بو عشقون بلاسنه

        یاغمور یاغان زمانیده سنسیز قالانمارام

        ...

        در لحظه ی بارش باران بدون تو نمیتوانم بمانم

        به بی تو ماندن در جهان نمیتوانم راضی باشم

        شکسته پر  کنج این خانه می مانم

        بی تو نمی توانم پر بگیرم و پرواز کنم

        تو نباشی یقین کن که میمیرم ،نفسم بند میاید

        بی تو برای گردش بیرون نمیروم

        هر لحظه دلم مثل کودکی به تو وابستست

        هیچ گلی را نمیتوانم از دست کودکی بگیرم

        دلم خون شده کجا مانده ای

        تو نباشی باور نمیکنم بتوانم زندگی کنم

        بیا و دستم را بگیر حکیمانه وگرنه من

        به تنهایی نمیتوانم این کوهها را پشت سر بگذارم

        اگر نمی آیی زیبا،مثل شب سیاه بپوش

        شب آخر من هست و دیگر صبح را نخواهم دید

        تو خیال را به بلای عشق دچار کردی

        در لحظه ی بارش بارن نمیتوانم بدون تو بمانم

        ...

        مهدی نعیم/خیال

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0