یاغمور یاغان زمانیده سنسیز قالانمارام
سنسیز لیگه جهانیده راضی اولانمارام
قالام بو منزلون بوجاقندا شکسته پر
سنسیز قناد آچوب گویه بیرده اوچانمارام
سن اولماسون یقین اله ئولم، باتار نفس
سنسیز چخوب کناریده چولده دولانمارام
هر لحظه باغلیدور سنه کونلوم اوشاق کیمین
هچ بیر گولی اوشاقون الینن آلانمارام
بیرپارچا قان اولوب ئورگیم هاردا قالموسان
سن اولماسون یاشاماغا ای گول اینانمارام
گل بیر یاپش الیمنن حکیمانه یوخسا من
تک باشیمه بو داغلاری سنسیز آشانمارام
گر گلمسون گوزل، گجه لر تک قرا گیین
آخر گجمدی دای بیده صبحه چخانمارام
سن سالموسان خیالی بو عشقون بلاسنه
یاغمور یاغان زمانیده سنسیز قالانمارام
...
در لحظه ی بارش باران بدون تو نمیتوانم بمانم
به بی تو ماندن در جهان نمیتوانم راضی باشم
شکسته پر کنج این خانه می مانم
بی تو نمی توانم پر بگیرم و پرواز کنم
تو نباشی یقین کن که میمیرم ،نفسم بند میاید
بی تو برای گردش بیرون نمیروم
هر لحظه دلم مثل کودکی به تو وابستست
هیچ گلی را نمیتوانم از دست کودکی بگیرم
دلم خون شده کجا مانده ای
تو نباشی باور نمیکنم بتوانم زندگی کنم
بیا و دستم را بگیر حکیمانه وگرنه من
به تنهایی نمیتوانم این کوهها را پشت سر بگذارم
اگر نمی آیی زیبا،مثل شب سیاه بپوش
شب آخر من هست و دیگر صبح را نخواهم دید
تو خیال را به بلای عشق دچار کردی
در لحظه ی بارش بارن نمیتوانم بدون تو بمانم
...
مهدی نعیم/خیال