جمعه ۲ آذر
غریبی شعری از لیلا اریا
از دفتر کوتاه های دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۲۲۱۱۴
بازدید : ۷۰۰ | نظرات : ۷۶
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
غریبم در همه عالم
الا دل تو
که سرزمینم میپندارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.