جمعه ۲ آذر
امدنت شعری از لیلا اریا
از دفتر کوتاه های دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲ شماره ثبت ۲۳۱۹۳
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
لطفی ندارد
آمدنت (!؟
)
سر مزارم.
بعد سالها چشم انتظاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی
عالی
عالی
:30