دوشنبه ۲۸ آبان
ارزش شعری از رحیمه نیکوحرف
از دفتر اشک پنهان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۲۲۰۸۵
بازدید : ۱۲۴۱ | نظرات : ۱۸۹
|
آخرین اشعار ناب رحیمه نیکوحرف
|
شیشه ی پنجره ای می شکند
همه را سوی خودش می خواند
هر کسی لب به سخن بگشاید
که چرا شیشه شکست ؟
چه کسی بود که آنرا بشکست؟
شایدم می گویند،
خوب شد رفع بلاست
از خودم می پرسم
دل من نیز شکست
هیچکس هیچ نگفت
غصه ام را نشنید
ارزش من پس چیست؟
من خودم می دانم
من خودم می فهمم
ارزش این دل شوریده ی من
کمتر از پنجره است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.