یه ترانه واسه چشمات،می نویسم عاشقونه
تا نگاه ِمهربونت ، این ترانه رو بخونه
یه ترانه می نویسم، تا منو یا دت بیاری
واسه روزایی که نیستم، بمونه یه یادگاری
میدونم که از تو گفتن،واسه من سخته همیشه
آخه دست وپام میلرزه ،اونی که میخوام نمیشه
بعضی جمله ها رو باید، دل ِ عاشقت بگیرن
واسه گفتن از توآخه، واژه ها خیلی حقیرن
تو یه احساس قشنگی،تو یه حس دلربایی
میدونم فرشته هستی ، که میون آ دمایی
مثل یه نفس میمونی،من تورو همیشه دارم
توو هوایی که تو نیستی،نفسامو کم میارم
میدونم عشق تو هس که، نمیذاره من بمیرم
اگه عشق ِ تو نباشه،من از این زندگی سیرم
میخوام اعتراف کنم که،بی تو من هیچی ندارم
بی تو شوقی واسه موندن،واسه زندگی ندارم
بیا دستاتو عزیزم، حلقه کن رو گردن من
بذا تا شادی بگیره ، لحظه های بودن من
بذارازبوی تن ِ تو،مست بشم با یه اشاره
بیا تا گل کنه حس ِ ، دل عاشقم دوباره
این ترانه رو قبول کن،واسه ی چشات سرودم
از ته ِ دلم نوشتم ، با تموم تار و پودم