جمعه ۲ آذر
حادثه پلاسکو شعری از سعید سعادتی فر(غمخوار)
از دفتر درد ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۵۳۲۲۸
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سعید سعادتی فر(غمخوار)
آخرین اشعار ناب سعید سعادتی فر(غمخوار)
|
غصه و ماتم دوباره یک جهانی را گرفت
در پلاسکو خشم آتش ساختمانی را گرفت
خشت آواری فرو افتاد و برق انفجار
آتشی شد شعلهور آتش نشانی را گرفت
اتفاق ناگواری قلب ِ تهران را شکست
ساختمانی کهنه و فرسوده جانی را گرفت
باز هم یک اشتباه ِ ساده اما غیر عمد!
آمد و این بار از ما قهرمانی را گرفت
صبحِ روز پنچ شنبه یک زنی را بیوه کرد
از دل ِ یک مادر پیری جوانی را گرفت
چشمهای دختری بر کوچهها خشکید و ماند
ناله و شیون دلِ هر آسمانی را گرفت
در نهایت آتش ِ افتاده اطفاء شد ولی
دود این آتش دلِ هر دودمانی را گرفت
دل به آتش داد و جان خود فدا کرد عاشقی
باز هم عشق آمد از ما امتحانی را گرفت
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار ممنون از حضورتان زیباتون | |
|
سلام استاد اشتکی عزیز ممنون از حضورتان قشنگتون | |
|
سلام بزرگوار ممنون از حضورتان.. بعله دوستان گفتن زحمت کشدین سپاس | |
|
سلام به آرمین عزیز وارجمند ممنون دوست من از زحمتی که متقبّل شدین سپاسگزارم | |
|
سلام بزرگوار ممنون از حضورتان زیباتون | |
|
سلام و درود ممنون از حضورتان زیباتون | |
|
سلام ممنون از حضورتان زیباتون | |
|
سلام به مرد زیبا نگار ممنون از حضورت با مرام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.