چهارشنبه ۱۶ آبان
چارپاره های بارانی شعری از محمد جلیل مظفری
از دفتر کویرستان نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۲۱۷۹۰
بازدید : ۷۱۴ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محمد جلیل مظفری
آخرین اشعار ناب محمد جلیل مظفری
|
شاید برای تو بنویسم
وقتی که حادثه ها خوابید
وقتی که قرص تمام ماه
بر بام بی کسی ام تابید
شاید برای تو بنویسم
از روز ِ پرسه و بی تابی
سرگشتگی و بی ثمری در
شب های خسته ی بی خوابی
شاید برای تو بنویسم
از روز تشنه ی بی باران
از رنج نامه ی چتری که
کز کرده گوشه ی پاییزان
شاید برای تو آری تو
همراه قاصد ِ پاییزی
یک نامه سوت˚فرستادم
تا خون ز دیده فرو ریزی
از بس ز بارش و باریدن
گویم که سیل˚به بار آید
تا چتر ِ بسته ی غمگینت
یک روز ِخیس به کار آید
باید برای تو بنویسم
از آسمان ِ کویرستان
تشباد داغ که آتش زد
بر ظهر ِ دامن ِ خارستان
من می نویسم و می دانم
شعر مرا تو نمی خوانی
از شعر های نخوانده
حال مرا تو چه می دانی؟
خط خورده نام و نشانم
در دفتر تو و می دانم
یک روز تشنه ی بارانی
شعری برای تو می خوانم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.