.1
يارب به هر كه دل دادم
مدتي , بعد , ز چشمش افتادم
شايد شنيده اي , تاوان _ عشق دوريست
آخر چرا نكرد ه اي يادم؟
يارب برس به فريادم
2.
روح سرگردان عصرم
جسم سيلي خورد ه ام, من كوه صبرم
آه , شايد عصر _ جمعه, عاشق _ بشكسته دل آمد
تا كه خواند فاتحه بر روي قبرم
اشك افتاده ز ابرم