بي توخوشبختي ازاين خانه غريبانه گريزان ميشود
با توخوشبختم ،واين خانه به نام ِتو چراغان ميشود
آرزوهايي كه دارم كُلهم در تو خلاصه ميشود
باغ ِ زرد ِ آرزوهاي ِ خزان ديده بهاران ميشود
موج ِ درياي ِ غم ِ دوري ِ تو لبريز ِ دردم ميكند
ساحل ِاميد من با موج ِغمهاي ِتو ويران ميشود
تا مراعات النظيري خلق شدمابين ِچشم وابرواشك
می خروشد سیل اشک ابر چشمانم، وطوفان ميشود
بعد ِ مدتها به زير ِ چتر ِ ابر ِ مهر ِ تو كز ميكنم
اين درخت ِپير خشكيده شبي مهمان ِباران ميشود
با تو خوشحالم به جان ِآرزوهاي ِپر از عشقم قسم
با تو شمع ِ آرزوهايم به زيبايي فروزان ميشود
با تو باران مي زند، گل ميكند ،باغ ِپر از پاييز من
بي تو دشت ِآرزوهايي پر از سبزي بيابان ميشود
بي تومي خشكدزمين،درياو رود ِپرشروشورش عجيب
با حضور تو تن ِ خشك ِ بيابانها گلستان ميشود
با توام با من بمان اي خالق ِچشمان ِگريان ِخيال
بي تو خوشبختي از اين خانه غريبانه گريزان ميشود
..
مهدي نعيم/خيال