شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
در سرا پرده ی هستی؛
کنار در بسته
به تماشای ورودت
خواهم ایستاد...
تا دست های در انتظارم را
به آغوش دخترکانی
از جنس نور
برسانی!
که نور هیچ انسانی
ندیده اند...
و
من
در خیال خود
برای فرزندانمان،
نه کبوتری سفید،
ونه زیتون ،
و نه شاخه ای شکسته
با دوسه برگ خواهم کشید!
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.