جمعه ۲ آذر
ســــــــــراب.... شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ۰۸:۰۷ شماره ثبت ۲۰۸۷۷
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
راه ما رو به سراب است بیا برگردیم
قصد ما چشمه ی آب است بیا برگردیم
در بیابان بلا سرعت طوفان سر شب
غالبا رو به شتاب است بیا برگردیم
کفشها تنگ و دلم تنگ و هوا پر ز غبار
جاده ناصاف و خراب است بیا برگردیم
کسی از وادی غم جان به سلامت نَبَرد
وعده ی دار و طناب است بیا برگردیم
کرکسان تشنه ی خونند و شقایق نگران
چشم نرگس پر ِخواب است بیا برگردیم
فصل بربط زدن و چیدن انگور گذشت
موعد تعزیت شعر و شراب است بیا برگردیم
چو کبوتر نگران می شوم از این خطرات
دل من در تب و تاب است بیا برگردیم
ای عسل شهرِ فریب است و پر از رنگ ریا
چهره ها زیر نقاب است بیا برگردیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.