جمعه ۲ آذر
روي مه ارباب(تقديم به امام حسين ع) شعری از هادی بیابانی
از دفتر دلنامه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۲۰۳۰۳
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب هادی بیابانی
|
برگلوخنجربه جای آب شد
خون بر روی مه ارباب شد
چشم خیمه دید خون روی او
دیدسرخی لب و ابروی او
آسمان افتاده بر روی زمین
تا فتاده سر بر روی زمین
در دل صحرا تنش عریان شد
دست در دستان ساربان شد
ساربان بردست او خنجر کشید
تیغ برانگشت و انگشتر کشید
ذولجناح هم غربتت احساس کرد
لحظه ای یاد عمو عباس کرد
ذوالجناح دانست اگر عباس بود
پیکر تو دور از خناس بود
اما سقایت جدا افتاده است
بی علم و دست زپاافتاده است
سرجداشدپیکرت بی سر شده
چشمهای خیمه هایت تر شده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.