يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر غلامرضا محمدی/کویر
آخرین اشعار ناب غلامرضا محمدی/کویر
|
ای کاش می شد شعر ناب دفترت باشم
تا چون نفس مهمان لعل شکرت باشم
از برکنی گاهی ،بخوانی حس کنی مارا
ایکاش میشد دلنشین شعر ترت باشم
تا از دهانت بوسه گیرم عمر سرگیرم
ایکاش از جنس بلور ساغرت باشم
زیبای زیبایان کجایی؟بی تو دلتنگم
انگار باید تا تو هستی در برت باشم
باید برت باشم ولی قسمت نشد شاید
باید برای دیدنت خاک درت باشم
فردا که حُسنت چون قیامت محشر انگیزد
از خیل گلگون قامتان لشکرت باشم
گلدسته ای میدانم اما آستانت کو؟
تا پر کشم بی خویش و چندی کفترت باشم
در کوی بی برگشت دشت بی قراریها
عاشقتر از آلاله های پرپرت باشم
جاری شو ای اردیبهشت عشق در جانم
تا چون صبا مست گلاب قمصرت باشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.