دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
در خيال پروانه هاي دم بخت می خوابم
میان خواب شقايق هاي دشت
بابونه های قانع
و آویشن های دربدر
غبار از راه می رسد
همراه حس خاکستری راه درد
و قصه بی فرجام فردا
آدينه زندگي
بي عشق شد
بهار پروانه ها
نگاه را به پاییز نشاند
و عقوبت را به تنهایی
تنها دلواپسي مهتاب گشودن سر كتاب
براي آينه هاي شكسته است
و تنها دلواپسی آفتاب
گشودن راز فردا است
میان گریه رنگین کمان
تصاوير تو
ضبط شدند بر آینه های خانه
پاك نمي شوند
از یاد تبار ایل نرگس های باغچه
و میناهای بر دستان
هوا آكنده از حضور توست
هرچند توفان به راه بیندازی
یا سیلاب راهی کنی
دريا تشنه عرياني توست
بشرط سكوت سايه های آشنا
و ابرهایی به شکل دیو
بهمن 71
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.