پنجشنبه ۱ آذر
مصلوبم کردند شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ شماره ثبت ۱۹۳۵۶
بازدید : ۱۳۴۷ | نظرات : ۱۵۵
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
مصلوبم کردند ؛
بر کوله واژه های ِ غربت
به اتهام ِ
جان ندادن بر شعرهای پر " رنگ "
باشد که در ترنم ِ اندیشه های شقایق
محو شوم ...
خاموش و بی صدا
در یک سپیده دم بی فروغ
پیش از دلبری ِ خورشید
.
.
باکی نیست ؛
قلم که هست....
فرداها عبور میکند ،
از انتهای " شب "
ونوید می دهد:
"تولد یک شعر در انفجار ذهن ؛
سرو آزادی ست
که کمر بسته به کین ِ باغبان پیر"
پی نوشت:
" هر باغبانی ؛ مهربان نیست "
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.