جمعه ۲ آذر
سکوت برگها شعری از آمنه اقلیدی
از دفتر باران نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۱۹۳۴۶
بازدید : ۱۰۱۹ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب آمنه اقلیدی
|
و ترنم نگاهت
فاجعه ی عشق را
به نرمی پرهای فاخته در دلم دوخت
هیچگاه
التهاب چشمان مرا پیدا نکردی
با دستان باز
غوغای کلامت را
در همهمه ی سکوت برگها
به تمنا نشستم
تموج قامتت را
در سرود سبز چکاوک کاویدم
کوچه مان
فراق بغض قدمهایت را
در گلوی خسته ی شب فریاد کرد
و پنجره
غربت هُرم نفست را
در عروج خونین شفق
ضجه زد
اکسیر نگاهت را
در فصاحت بـــــــاران قاب خواهم کرد
و به دیوار تنهایی ام خواهم آویخت
و تو
برایم همواره
عاشقانه ترین سطر بلوغ خورشید
خواهی ماند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.