شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
شعر م
از اصل خطاست!
حرف ها ی نگفته، تمامش معناست
شکسته طاق قلبها
اتاق تنها مسیر
یک تنهاست .
بر قامت پنجره
غم میبارد هر شب
پرنده
به دنبال دانه
تا انتهاست
پر می زند
کبوتر شعرم اما،
کلاغ شوم میماند و.. یک شاعر تنها !
*
پ .ن
ناظری بر این حادثه نیست
دل می نوازد، آینه می شکند!
نشان شاعر از زخُش ....
تقدیم با کمال احترام و ادب به سرکار خانم صدف عظیمی عزیز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.