يه روزايي بدجوري دلگيرم ازت
ميام که عشقمو پس بگيرم ازت
يه روز برعکس ميشمو ميميرم برات
جوري که همه چيزو ميريزم به پات
يه وقتايي ميگم همه چي تمومه
نميزارم چيزي بينمون بمونه
فرداش،عکستو ميبينم و ميخندم
نگاهمو روي همه چي ميبندم
پر شدم از دو راهي هاي مشترک
گاهي دنيا پشتمه،گاهي تک به تک
تا کي اين ترديد من ادامه داره؟
يا که اين لعنتي تمومي نداره؟
تا کي بخندم وقتي که گريه دارم؟
بپوشونم گريمو وقتي که غصه دارم؟
ذهن من تا بي نهايت سوال داره
همين سوالاس که راحتم نميزاره
دستامو محکمتر بگير،دلگرمم کن
اگر بچه ام هنوز،تو منو مردم کن
تو بيا کاري کن با اين دل سردم
من پر زخمم،بشو رفيق دردم
يکمي حواستو بريز پاي من
خلقم کن،بيا و بشو خداي من
هواي من شو،بزار نفس هاي من باشي
انقدر براي من باش،که از همه جدا شي
آسمونم شو،تا سقف دنياي من باشي
تو که ماه من با تمومه ستاره هاشي
بزار ابر تو باشم،حس کنم که دارمت
من پر بغض توام،بزار تورو ببارمت
بزار ببارم تورو،زمينم جون بگيره
اونم باز براي آسمون صد بار بميره
نجاتم بده از این دوراهی بگیر دستمو
بمون کنارم باز...صرف نکن فعل رفتنو
------------------------------------
پ.ن:
تورو دارم تمام عمر حتی...
اگه هرچی رو که دارم بگیرن
همه دنیامو راحت میدم اما...
خدامو که نمیزارم بگیرن!
به عشقت تا ته دنیا به جنگ هرکسی میرم
چه تقدیری از این بهتر که از عشق تو میمیرم!!
(احسان خواجه امیری-عاشق-ترانه سرا:روزبه بمانی)
مثل همیشه منتظر نقدهای خوب و دقیق همتون هستم دوستای خوبم!!!نقد عکس یادتون نره :)....