جمعه ۲ آذر
نفس سهراب شعری از نسترن آموزگار(تنها)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۸۷۰
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر نسترن آموزگار(تنها)
آخرین اشعار ناب نسترن آموزگار(تنها)
|
خسته ام
در گوشه ای ایستاده
غم,غصه,خیال باطل
صداها را نمی شناسم
حس می کنم فقط
چشم انداز اتاق را می بینم
دلم می گیرد
آهی می کشم آه...............
نگاهی به اطراف
خرده های قلبم در گوشه ای
خودم جایی دیگر
وجود خالی از احساس
بسیار غمناک است
تنهایی,تاریکی,جدایی
باز صدایی
دلنشین تر از چهره عاشق
دلم می گیرد
فقط صدایی است
دو قدم جلو می روم
صدا ضعیفتر
می خواهم تکیه دهم
ولی می افتم
مغزم از کار افتاده
قلبم می خندد
ناگهان شعر سهراب در گوشم:
(( من از کدام طرف می رسم به یک هدهد))
دلم آرام
از نفس سهراب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.