يکشنبه ۴ آذر
سفره ی دل شعری از مهدی قربانی (ققنوس)
از دفتر مشق دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ۲۳:۵۳ شماره ثبت ۱۸۸۵۶
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُكَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ وَلَا تَحْزَنْ عَلَيْهِمْ وَلَا تَكُ فِي ضَيْقٍ مِّمَّا يَمْكُرُونَ
( 127 ) نحل - الآية 127
صبر کن، و صبر تو فقط برای خدا و به توفیق خدا باشد! و بخاطر (کارهای) آنها، اندوهگین و دلسرد مشو! و از توطئههای آنها، در تنگنا قرار مگیر!
دگر این دل به کجا ناله خود ساز کند
با چه امید بدین غصه ، لبی باز کند
به کدامین نگه ساده چنان ناز کشد
که چو آهنگ دلم نغمه سر آغاز کند
با که در این سفرعمر هم آواز شوم
که به معراج ،مرا نمره ی ممتاز کند
به امیدی دل خود تحفه به شیراز برم
ترسم این ست که مرا راهی قفقاز کند
شب تار ست ودلم در طلب راز نهان
چند خطی بنوشت سفره ی دل باز کند
8/7/1392/23:35
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.