من نميگويم كه زيبا از زري عاشقتر است
آنكه باشد ساق پايش مرمري عاشقتر است
آنكه چشمش هست مثل رنگ گيسويش سياه
ميكشد مارا به جرم كافري عاشقتر است
توي بستان شما پيوند مريم عاشق است
توي باغ ما گل نيلوفري عاشقتر است
آنكه آقاي تمام جان عالم گشت نه
آنكه دارد در خيالش سروري عاشقتر است
هركه زلفش را كمي بور وطلايي مي كند
زلف او زير كمند روسري عاشقتر است
آنكه در جنگ احد با تيغ تيز ذولفقار
مي كشاند نعره هاي حيدري عاشقتر است
منكه حرفم رازدم اما تو عاشق فكر كن
هركه خوشكل مي كند بازيگري عاشقتر است