پنجشنبه ۲۴ آبان
یاد دوست شعری از مصطفی فخاری
از دفتر شعر طیّب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ۰۸:۲۱ شماره ثبت ۱۸۷۹۵
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مصطفی فخاری
|
تو سی و دو بهار از من دور
من نزدیکترین بهارم به مرگ
توزنده می مانی درخاطره ها
من سیاه می میرم در دایره ها
جسم پاکت زیرخاکدان زمین
روحت شب پره ی غرور
من علف تلخه ای می میرم به چنگ
تو زبان زدِ دهان ها شده ای
من از دهن رها چون تف
می میرم به ننگ
تو سالاری و برقرار دلها
باخون سُرخت
من مانند یک لاشه
می میرم رنگ به رنگ
*********************
علف تلخه = علف هرزه ای که در باغات حوالی زادگاهم می روید گرچه گلهای ریز قشنگی دارد ولی بوی بدآن تنفر آورست
چنگ = وسیله ای است که در کارکشاورزی از آن برای برداشتن دسته های علوفه استفاده می کنند
****************************
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.