جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدي خانبان
|
دلی خسته . ... دلی آکنده از غم
دلی رسوا دلی بیمار دلی زخمی ز عالم
دلی درمانده ازعشق دلی خونین زایام
دلی رنجیده و مردی که تنهاست
دلی نالان دلی داغان زدست بدخواهان
دلی درحسرت یک همدم ویک لحظه دیدار
دلی غرق درهوای عاشقانه دلی که صدهزارافسانه داره
دلی درشب های بی ستاره که گه گاهی هوای گریه داره
دلی افسرده با درد شبانه دلی زخمی که دائم بی قراره
دلی غم دیده در سوگ و سکوت عاشقانه
دلی مهمان غم گشت عاجزانه.. شبی که یار او داشت صدبهانه
دلی زار و پریشان درزمانه دلی اندر هوای عاشقانه
دلی که شعر غم بسیار گفته همی از سرگذشت خود گفته
دلی غرق زخون غرق زماتم که بازیچه شده در دست عالم
دلی هم چو اسیردربند و زندان دلی بازیچه گشت دردست رندان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.